12-10-2014 - Reisverslag uit Belnem, Bonaire van Ivo Giesen - WaarBenJij.nu 12-10-2014 - Reisverslag uit Belnem, Bonaire van Ivo Giesen - WaarBenJij.nu

12-10-2014

Blijf op de hoogte en volg Ivo

12 Oktober 2014 | Bonaire, Belnem

Vorige week zondag morgen is er een gezonde erg mooie kleine hengst geboren. Altijd leuk om zo'n klein veulen rond te zien huppelen door het weitje. Niet alleen het veulen is gezond maar ook bij de merrie is de bevalling goed verlopen gelukkig. Verder hebben we de afgelopen week een aantal hoog zwangere merries uit het park gehaald en naar de zorgweide gebracht. Deze merries waren toen ze binnenkwamen waarschijnlijk net pas zwanger geworden en was de zwangerschap dus nog in zo'n vroeg stadium dat het niet was opgemerkt bij binnenkomst. De drie hoogst zwangere hebben we deze week te pakken gekregen tijdens de voeder momenten en de overige gaan we volgende week nog proberen te vangen en in de zorgweide plaatsen. Verder is er deze week niet veel bijzonders geweest en zijn de vaste werkzaamheden naar mijn mening erg goed gegaan de laatste dagen. Dit heeft tot gevolg dat de werksfeer er erg op vooruit is gegaan, vind ik. Gisteren hebben we afscheid genomen van Mieke die haar acht weken er op heeft zitten. Ze is inmiddels alweer veilig thuis gekomen in Nederland zag ik op Facebook. Nu ben ik aan het genieten van mijn weekend, maar het is wel een beetje eenzaam zo zonder Pauline want Jessica moet zaterdag en zondag gewoon werken. Vanaf vandaag ben ik hier nog maar 27 dagen... De tijd gaat toch wel snel vind ik!

  • 12 Oktober 2014 - 16:27

    Edaurd:

    Hoi Ivo. Zo dus een vrij rustige week gehad, mag ook wel een keer toch.
    Ja is zeker wel een beetje eenzaam zo alleen dit weekend, maar je kunt nu wel lekker even relaxen toch?
    Je kan inderdaad al bijna de dagen beginnen af te strepen van 10 naar 0, gaat nu echt snel!
    Nou geniet nog even van je weekend en gauw tot hoorze of tot ziens op skype.
    Doei !!

  • 12 Oktober 2014 - 18:53

    Jack:

    Ha Ivo,
    ik hoop dat je ook foto's maakt, van de ezels maar ook van de weides en omgeving. En anders smokkel je maar zo'n klein ezeltje mee naar huis :-) Kan er vast nog wel bij. Groeten en werk ze,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ivo

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 5557

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 09 November 2014

Stage Bonaire

Landen bezocht: