Bonaire, 31-08-2014 - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Ivo Giesen - WaarBenJij.nu Bonaire, 31-08-2014 - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Ivo Giesen - WaarBenJij.nu

Bonaire, 31-08-2014

Blijf op de hoogte en volg Ivo

31 Augustus 2014 | Bonaire, Kralendijk

Na een fijne vlucht van zo'n twaalf uur met één tussenstop op Aruba ben ik veilig aangekomen op Bonaire. Ik had mijn buik goed vol zitten want ik kreeg twee warme maaltijden in het vliegtuig! Maar slapen was er niet van gekomen omdat het constant licht was en ik totaal niet moe was.
Nadat ik mijn koffer van de band gehaald had en naar buiten liep zag ik Marina (mijn stage begeleidster) gelijk staan en ging ik met haar mee naar mijn verblijfplaats. In de auto vertelde ze me dat ik niet in het park zou verblijven in verband met verbouwingen. Ik mocht bij een vriendin van haar in huis wonen. Dit ligt een kleine twee kilometer van het park af.
De mevrouw waar ik bij in huis woon heeft een oude hond uit het asiel genaamd Wilson. De mevrouw is een Amerikaan en gaat over twee weken weer een tijdje terug. Ik zal dan voor Wilson en het huis moeten zorgen. Wilson is al elf jaar oud en heeft veel meegemaakt. Hij heeft een wakende functie en zal mij dus eerst rustig moeten leren kennen, Maar ik had sterk de indruk dat hij me wel mag.
Ik heb een heel fijn apart gelegen deel van het huis en het was vannacht helemaal niet te warm ondanks dat er geen airco is. Veel ramen en deuren met horren ervoor en een ventilator zijn genoeg.
Vandaag heb ik een dagje vrij om alles te ontdekken en morgen zal ik al beginnen met mijn werkzaamheden.

  • 31 Augustus 2014 - 15:30

    Pap:

    Heel leuk om te lezen Ivo en fijn dat je goed aangekomen bent. Maak er een mooie dag van.

  • 01 September 2014 - 10:28

    Eduard:

    Hoi Ivo, ben benieuwd wat je allemaal al ontdekt heb gisteren op je vrije dag. Leuk om te horen dat je een "eigen" verblijf hebt samen met Wilson! Ben benieuwd naar je eerste foto's en je eerste werkverslag.
    Maar zo te horen heb je het nu al naar je zin!
    Nou succes voor vandaag en gauw tot hoorze!

  • 07 September 2014 - 09:38

    Jack:

    Dat ziet er goed uit. En meteen een huisdier erbij. Luistert het beestje al naar je?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ivo

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 5545

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 09 November 2014

Stage Bonaire

Landen bezocht: